Autor: Ave Lepik • 2. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbijakaitseamet käsib peatada e-valimiste vastase kampaania

Tarbijakaitseamet tegi ettekirjutuse Keskerakonnaga seotud MTÜ-le Ausad Valimised e-valimiste vastase tänavareklaami lõpetamiseks.

Tallinna tänavatele mõne nädala eest tekkinud plakatitel hoiatatakse e-valimiste ohtude ja riskide eest, tuueks näitena nende läbipaistmatuse ja tuvalisuse puudumise.

Kampaania korraldanud MTÜ Ausad Valimised juhatuse liikme Siret Kotka sõnul on üllatav, et tarbijakaitseameti hinnangul rikub see kampaania tarbijate õigusi. "Kas tunnistatakse sellega, et valimistulemus ongi kaup, mida müüakse parima pakkumise tegijale?“ küsis Kotka.

Kotka sõnul käsib tarbijakaitseamet 3200-eurose trahvi ähvardusel kampaania kohest lõpetamist.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755