Cherry laieneb logistikaärisse

Kupongiäri Cherry.ee tegevjuhi Priit Tompi sõnul on logistika ettevõttele uus valdkond, kuid klientide teenindamiseks otsitakse uusi võimalusi. Cherry avas esinduskaupluse Rotermanni kvartalis, et suhtlus kliendiga nende kontrolli all oleks.

"Hetkel on see siiski veel ideetasandil, mis võib saada reaalsuseks aasta jooksul, kuid konkreetset ajakava paigas pole," selgitas Tromp, kuidas edeneb ettevõtte kulleriteenuse juurutamine.

Täna toimetab ettevõte nende veebipoest ostetu kundele kätte SmartPOSTi pakiautomaatide teenustega. "Oma väljastuspunkti otsustasime avada peamiselt seetõttu, et kliendikogemus oleks meie kontrolli all. Logistika on meie jaoks veel suhteliselt värske valdkond, arenguruumi jagub ja kindlasti plaanime tekitada juurde kohaletoimetamisviise, mis Cherryst ostmise kasutajale võimalikult valutuks muudaks," selgitas ta.

Kõigil B2C (ärilt-kliendile) teenuseid pakkuvatel logistikaettevõtetel tasuks tema hinnangul panna pea tööle, kuidas pakkuda just e-kaubanduse ettevõtetele sobivaid lahendusi pakkuda, nende ärispetsiifikast lähtuvalt. "Näiteks arvestades tõsiasja, et e-poest ostes võib kuller olla ainsaks näost näkku kontaktiks lõpptarbijaga ja pakkuda lahendusi, võiksid logistikafirmad mõelda, kuidas seda kogemust võimalikult e-poe brändiga sobituvaks muuta," leidis ta.

Tema sõnul ostavad inimesed üha altimalt internetist ning tema hinnangul on e-kaubanduse osakaal Eestis Lääne-Euroopaga võrreldes ebaproportsionaalselt väike.

Kuidas muudab e-äri pakkide kohaletoimetamist paremaks, saab pikemalt lugeda tänasest Äripäevast rubriigist Logistika.

Osale arutelus

  • Rivo Sarapik, Mariliis Pinn

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

PWC ÄRINÕUSTAMISE ÜKSUS otsib IT-VALDKONNA KONSULTANTI

PricewaterhouseCoopers AS

22. oktoober 2018

CINAMON is looking for a passionate IT ASSISTANT

Manpower OÜ

31. oktoober 2018

Teabevara