Angry Birdsi tootja tahab teenida rõivamüügilt

Ülipopi mängu Angry Birds loonud Soome firma Rovio Entertainment eeldab, et üle poole tulevasest müügist saadakse tarbetoodetelt nagu rõivad, kuna ettevõte laiendab brändi kaugemale mobiiltelefonitarkvarast.

Soome ettevõttes moodustasid tarbekaubad 45% mullusest 199 mln dollarilisest müügist. See osakaal peaks kasvama, kuna Rovio müüb mängukangelaste piltidega T-särke ja mänguasju, ütles ettevõtte turundusdirektor Peter Vesterbacka täna Pekingis üleilmsel mobiilse interneti konverentsil, vahendab Bloomberg.

2003. aastal Rovios loodud ettevõte ei peatu vaid rõivastel, vaid laiendab videoteenuseid ning loob teemapargid Soomes, Hiinas ja Suurbritannias. Angry Birdsi on alla laaditud 1,7 miljardit korda ning see käib kaasas nutitelefonide ja tahvelarvutite võidukäiguga.

"Meil on läinud allalaadimistega ja tarbijate aktiivsusega hästi, kuid me ei ole mängukompanii," ütles Vesterbacka. Ettevõte plaanib lähitulevikus teemaparke kõikjal Hiinas, andmata praegu detailsemat infot.

Rovio ostis kaks aastat tagasi animatsioonistuudio ning on ehitanud selle Põhja-Euroopa suurimaks. Stuudio loob kuni kolmeminutilisi klippe ning neid videosid on laaditud alla esimese kuue nädalaga 150 miljonit.

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OG ELEKTRA AS otsib IT KASUTAJATOE KONSULTANTI

OG Elektra AS

29. detsember 2018

Arvamused

Teabevara