UK jaekett luurab salenejate ostuharjumuste järele

Suurbritannia suurim rahvusvaheline jaekett Tesco plaanib luurata oma dieeti pidavate klientide ostuharjumusi, et neid nõustada, kuidas tervislikumalt süüa, kirjutab Tarbija24.

Tesco kasutab kliendikaardisüsteemi andmeid, et näha, kes on ostnud endale suure kalorisisaldusega toitu ning pakub 16 miljonile Clubcardi omanikule tervislikumate toodete vautšereid või jagab kergemaid toidretsepte, et võidelda ülekaalulisuse epideemiaga.

Tesco juht Philip Clarke ütles, et kliendid vajaksid laiemat valikut, mitte seda, et neid soovimatute ettepanekutega pommitatakse. Supermarketi infotehnoloogid on juba ehitanud online süsteemi, mis mõõdab, kuidas klientide harjumused pärast nn terviseprogrammi muutuvad. 

Lisaks teeb Tesco jõupingutusi selle nimel, et vähendada toidukoguseid, mida iga pere aastas minema viskab.

Osale arutelus

  • Maarit Eerme

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for an ANIMATOR

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Derivco is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Nortal is looking for a HEAD OF MARKETING

Nortal AS

28. veebruar 2018

Arvamused

Teabevara