Selle sammuga kahekordistab firma AmazonFresh teenuse kättesaadavust, sest seni oli teenust võimalik kasutada vaid firma kodulinnas Seattles'is, vahendab MarketWatch.
Laienemine ei ole mõistagi ilma väljakutseteta. Amazon on tuntud enda kiire kohaletoimetamisvõime poolest, kuid üks asi on UPSil jätta kast raamatuid kliendi ukseette, kui kedagi kodus ei ole. Teine asi on jätta piimapudelid kuuma päikese kätte lõõmama.
Selle probleemi lahendamiseks saavad AmazonFreshi kasutajad kokku leppida tunni või kolme tunni kohaletoimetuse, mis võimaldab inimestel õigel ajal kodus olla.
Toidukaubanduses on teadagi konkurents väga tihe ning marginaalid väga madalad. Sellega poolest ütleb RBC Capital Marketsi analüütik Mark Mahaney, et tegu on Amazoni jaoks loomuliku sammuga.
Kliendikirjas ütleb Mahaney, et toidukaupade toimetamine on strateegiliselt loogiline samm firma pikaaegse püüdluse valguses laiendada tarbijatele pakkumisi ning kasutada ära firma odava maksumusega taristut. Mahaney kinnitas enda ostusoovitust ning 330 dollarilist hinnasihti Amazoni aktsiale.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California