Twitter lõi käed maailma suurima reklaamiagentuuriga

Twitter sõlmis lepingu maailma suurima reklaamiagentuuri WPP-ga, et tarbijatelt saadud infot kasutada paremini reklaamide fokusseerimiseks, vahendas Reuters.

Uus strateegiline partnerlus tähendab, et WPP ja talle kuuluvad agentuurid nagu GroupM ja Kantar kasutavad Twitteri suuremahulist andmestikku eesmärgiga mõista paremini tarbijate käitumist ja seeläbi suunata efektiivsemalt reklaamiraha.

"Twitteri tähtsus jätkab kasvamist - mitte ainult suhtlemiskanalina, vaid ka reaalajas aknana tarbijate suhtumisse ja käitumisse," ütles WPP tegevjuht Martin Sorrell.

Rohkem kui 200 miljoni kasutajaga Twitter on viimastel kuudel proovinud jõuda lepinguni reklaamiagentuuri Madison Avenuega, et suurendada firma sissetulekut ja konkureerida rivaalide Facebooki ja Google'iga.

Aprillis sõlmis Twitter mitmesaja miljoni dollari suuruse lepingu Publicis Groupe'i Starcom MediaVest Groupiga.

Osale arutelus

  • Ken Rohelaan

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

DERIVCO is looking for a UX/UI DESIGNER

Derivco Estonia OÜ

30. september 2018

DERIVCO is looking for a .NET DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

30. september 2018

Teabevara