Autor: Ken Rohelaan • 6. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Twitter lõi käed maailma suurima reklaamiagentuuriga

Twitter sõlmis lepingu maailma suurima reklaamiagentuuri WPP-ga, et tarbijatelt saadud infot kasutada paremini reklaamide fokusseerimiseks, vahendas Reuters.

Uus strateegiline partnerlus tähendab, et WPP ja talle kuuluvad agentuurid nagu GroupM ja Kantar kasutavad Twitteri suuremahulist andmestikku eesmärgiga mõista paremini tarbijate käitumist ja seeläbi suunata efektiivsemalt reklaamiraha.

"Twitteri tähtsus jätkab kasvamist - mitte ainult suhtlemiskanalina, vaid ka reaalajas aknana tarbijate suhtumisse ja käitumisse," ütles WPP tegevjuht Martin Sorrell.

Rohkem kui 200 miljoni kasutajaga Twitter on viimastel kuudel proovinud jõuda lepinguni reklaamiagentuuri Madison Avenuega, et suurendada firma sissetulekut ja konkureerida rivaalide Facebooki ja Google'iga.

Aprillis sõlmis Twitter mitmesaja miljoni dollari suuruse lepingu Publicis Groupe'i Starcom MediaVest Groupiga.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755