Autor: Laura Mallene • 11. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tele2: kui klipp on eetris, tuleb inimene ka poodi

Tele 2 turundusjuht Maris Saarpuu sõnas, et telekomid on suured meediasõbrad ning seetõttu on reklaam ettevõtte jaoks väga oluline.

"Oleme meediainvesteerijate TOPis. Miks? Uuringute järgi on inimesed väga sõltuvuses meediakasutusest. Kui klipp on eetris, tuleb inimene poodi. Kui ei, läheb mujale," kinnitas ta tänasel Best Practice'i seminaril "Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?".

Lisaks on Saarpuu sõnul Eestis konkurents tihe. "See hoiab ka mahud üleval. Investeeringud, mida teeme meediasse, peavad ennast ära tasuma. Jälgime seda väga täpselt – kui oleme pildil, kas see on inimestele meeldiv," lisas ta.

Teiseks jälgib Tele 2 brändikommunikatsiooni tuntust – Tele2 on selles kategoorias Saarpuu sõnul parim.

Tele2 raadioreklaami kasutus kampaanias sõltub sihtgrupist. "Meil on olnud tulemuslikke kampaaniaid, kus raadiot on kasutatud. Neid saab jagada kolme blokki: üks, milles raadio on põhimeedia ja print toetab. Selliseid kampaaniaid saame suunata seenioritele – töötavad väga hästi,” sõnas ta.

"Teine blokk – lühiajalised kampaaniad, nagu uue poe avamine või sõbrapäev. Selline kampaania toetatakse piirkondliku välimeedia abil," rääkis Saarpuu.

Kõige sagedamini on raadio neile toetav meediakanal.

Saarpuu sõnul on ettevõtte reklaam alati kakskeelne ja lugeja on vene keelt emakeelena rääkiv inimene.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755