Autor: Jaanus Vogelberg • 4. august 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Humana: meie e-poel poleks mõtet

Humana infojuhi Mari-Helene Kaberi sõnul on mitmeid põhjuseid, miks kasutatud riiete müügiga tegeleval firmal pole mõtet e-poodi pidada.

Esiteks on Kaberi sõnul Humanas enamik riideid müügil ühekaupa. "Harvadel juhtudel on sama eset kaks-kolm tükki," ütles Kaber. Kõigi asjade e-poodi ülesriputamine oleks liiga töömahukas.

Teiseks nimetas Kaber, et inimesed tahavad üldiselt riideid selga proovida. "Tänapäeval ei või kindel olla, millisele suurusele täpselt mingi number vastab, sest kasutusel on erinevad standardid," ütles ta. 

Kaber lisas, et Humana partnerorganisatsioonidel Soomes ja USAs on küll veebipoed, mis toimivad, kuid mitte väga edukalt. Eestis on otsustatud, et e-poodi pole mõtet pidada, kuna see oleks kasumlik vaid väga suure müügimahu korral. Humana ei müü ka erinevalt paljudest second-hand poodidest antiiki, mille ühekaupa müük ennast ära tasuks, lisas Kaber.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755