5. august 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

iPadi turuosa järsult kahanenud

Apple'i tahvelarvuti iPad kaotas teises kvartalis väga järsult turuosa ning konkurendid eesotsas Samsungiga lähenesid, vahendab MarketWatch uuringufirma IDC raportit.

iPad on jätkuvalt kõige populaarsem tahvelarvuti, sest 45 miljonist müüdud tahvelarvutist teises kvartalis 32% olid Apple'i seadmed. Kuid aasta tagasi oli see protsent 60.

Lisaks müüs Apple teises kvartalis 15 miljonit iPadi, mis on 14% vähem, kui aasta tagasi teises kvartalis. Samal ajal Samsungi tahvelarvutite müük neljakordistus 8,1 miljoni ühikuni. Samsungi turuosa kasvas aastaga 8 protsendipunkti, 18%ni.

"Tahvelarvutite turg on endiselt arenemas ning tootjad võivad seetõttu kiiresti tõusta või langeda," kirjutas IDC analüütik Ryan Reith pressiteates.

Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755