Nüüd on Facebook otsustanud, et ei too esile kõike, mida teised üles riputavad, vaid ainult lähedaste sõprade ja tuttavate omi ning neid, mis on saanud kõige rohkem laike ja kommentaare, kirjutas Business Insider.
Varem võis keskmisele Facebooki kasutajale uudisvoogu sattuda ligi 1500 erinevat uuendust iga kord, kui nad Facebooki avasid. Nüüd võtab Facebook kõik lood, mida viimati külastati ning jagab neile algoritmi järgi punkte erinevate faktorite põhjal. Kui inimene, kes lingi või foto postitas, on sinu lähedane, saab see suurema punktisumma. Kui lingil on palju kommentaare ja laike, saab see samuti kõrgema punktisumma. Kui see on foto, mida inimestele meeldib vaadata, saab see Facebookilt samuti kõrgema skoori. Mida kõrgema skoori link või foto saab, seda rohkem esile see kerkib.
Muudetusega saavad inimesed näha ka neid postitusi ja fotosid, mis neil varem juhuslikult nägemata jäi.
"Meie põhieesmärk on valmistada kasutajatele parimat isikustatud häälekandjat," ütles Facebooki uudisvoo tehniline juht Lars Backstrom.