Autor: Rainer Saad • 7. august 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Facebook tegi olulise muudatuse

Facebook tegi äsja olulise muudatuse enda uudisvoos, kus igale kasutajale kuvatakse suhtlusvõrgustiku külastamisel uuendusi, linke ja fotosid.

Nüüd on Facebook otsustanud, et ei too esile kõike, mida teised üles riputavad, vaid ainult lähedaste sõprade ja tuttavate omi ning neid, mis on saanud kõige rohkem laike ja kommentaare, kirjutas Business Insider.

Varem võis keskmisele Facebooki kasutajale uudisvoogu sattuda ligi 1500 erinevat uuendust iga kord, kui nad Facebooki avasid. Nüüd võtab Facebook kõik lood, mida viimati külastati ning jagab neile algoritmi järgi punkte erinevate faktorite põhjal. Kui inimene, kes lingi või foto postitas, on sinu lähedane, saab see suurema punktisumma. Kui lingil on palju kommentaare ja laike, saab see samuti kõrgema punktisumma. Kui see on foto, mida inimestele meeldib vaadata, saab see Facebookilt samuti kõrgema skoori. Mida kõrgema skoori link või foto saab, seda rohkem esile see kerkib.

Muudetusega saavad inimesed näha ka neid postitusi ja fotosid, mis neil varem juhuslikult nägemata jäi.

"Meie põhieesmärk on valmistada kasutajatele parimat isikustatud häälekandjat," ütles Facebooki uudisvoo tehniline juht Lars Backstrom.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755