Töötukassa lõi igasse maakonda kõnekeskuse

Töötukassa avas oma maakondlikes büroodes kõnekeskused, et parandada klienditeeninduse taset ning muuta klientide ja töötukassa suhtlus tõhusamaks.

Kõnekeskusse saabunud kõned salvestatakse 60 päevaks. Töötukassa teatel tagab see parema klienditeeninduse. Vajadusel saab nii ka üle täpsustada inimese jäetud teadet, näiteks tema töölesaamise, haigestumise või mõne muu olulise asjaolu kohta.

Ühtlasi muutusid augusti alguses kõik töötukassa telefoninumbrid.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Cleveron otsib VANEM-TARKVARAARENDAJAT

Cleveron AS

02. juuni 2018

Arvamused

Teabevara