Enamik nutikellade omanikke loobunud nende kasutamisest

Hiljuti nutikella turule toonud Samsung ja teisedki firmad ei pruugi suuta neid kantavaid vidinaid kuigi palju müüa, kui nad ei veena tarbijad nende toodete kasulikkuses, kirjutab PC Pro.

Ka Microsoft, Apple ja Google töötavad sarnaste tehnoloogiavidinate kallal.

Kuid tehnoloogiagigantidel on vaja teha veel tööd, et pikendada aku tööiga, kella mugavust, disaini ja hinda, kui nad tahavad meelitada tarbijaid nutikellasid kasutama, selgub CCS Insighti ja On Device Researchi analüüsidest.

Kaks firmat küsitlesid enam kui 1500 nutitelefoni kasutajat USAs ja Suurbritannias ja avastasid, et teadlikkus nutikellade osas oli kõrge – enam kui 50%. Kuid nende omamine ja huvi nende vastu oli palju madalam. Vähem kui 20 küsitletud inimesel olid nutikellad ja nendestki enamus oli lõpetanud nende kasutamise.

"Näeme väikese arvu kasutajate pealt, mis annab vihje, milles on probleem – nutikellad pole piisavalt ligitõmbavad ja ei paku piisavalt tulu," ütles analüütik Marina Koytcheva. "See oli küll üllatav, kui palju inimesi, kellel juba on nutikellad, on juba lõpetanud nende kasutamise. Mõned inimesed proovisid ja ei näinud vajadust. Kaks põhivastust olid, et unustati see käe peale panna või et need on juba ära tüüdanud."

Tema sõnul ei suutnud veerand vastanuist selgitada, mis kasu on nutikellast lisaks sellele, et sealt saab kellaaega vaadata. "Nutikellast kas saadakse valesti aru või nähekse seda nagu Šveitsi sõjaväenuga," märkis Koytcheva.

"Mõned asjad on tulnud välja – tuleb näidata, mida saab nutikellaga teha, peavad olema õiged rakendused, funktsionaalsus ja ka õige hind," ütles analüütik marketingivajaduste kohta.

Tema sõnul on jaehinnavahemik 200-300 dollarit tavatarbijale tõenäoliselt liiga kõrge.

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OG ELEKTRA AS otsib IT KASUTAJATOE KONSULTANTI

OG Elektra AS

29. detsember 2018

Arvamused

Teabevara