Postimees: uus äge äpp ei maksnud meile midagi

Postimees paneb uue mobiilirakendusega reklaamid elama. Tellija maksab lahenduse eest osa reklaamitulu loovutades.

Eesti digitaalturunduse aastakonverentsil Best Internet tutvustas Postimees koostöös Curlifyga enda uut mobiili-appi, mis paneb nende sõnul „reklaamid elama“.

„Usun, et nii mõnedki teist siin saalis teevad seda uut lahendust vaadates kas või kogemata „wow!“, sest minu arvates on tegemist väga ägeda lahendusega,“ juhatas Postimehe arendus- ja turundusjuht Jaanus Lillenberg sisse tutvustava klipi näitamise.

Curlify juhi Harri Myllyneni hinnangul pole Eestis sellist äppi veel ajalehtede mobiilirakendustele tehtud ning senised lahendused on tehniliselt lihtsalt halvad. Uus mobiilivorm peaks reklaamid ja ka lehelood kasutajasõbralikumaks muutma.

„Meile ei maksnud see mitte midagi. Tundub ilmselt imelik, et varem pole midagi sellist tehtud, aga nii see on,“ lausus Lillenberg hiljem.

Asja idee on selles, et meediaväljaandele ei maksa see lahendus esialgu midagi, lahenduse teostaja võtab lihtsalt teatud protsendi reklaamimüügist.

Osale arutelus

  • Kaisa Gabral

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

DERIVCO is looking for a TEST AUTOMATION TEAM LEAD

Derivco Estonia OÜ

11. august 2018

Teabevara