Nokia kaubamärk pingereas suur kukkuja

Nokia kaubamärk on Interbrandi koostatud maailma kaubamärkide värskes pingereas põrunud läinud aasta 19. kohalt tänavu 57. kohale, kirjutab Kauppalehti.

Kaubamärgi väärtusest on Interbrandi hinnangul aastaga haihtunud 65%.

Maailma kõige väärtuslikumaks kaubamärgiks kerkis Apple, millele järgneb Google.

Kolmandal kohal on Coca-Cola, mis varem troonis kolmteist aastast järjest pingerea tipus.

Osale arutelus

  • Sirje Rank

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Derivco is looking for an ANIMATOR

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Nortal is looking for a HEAD OF MARKETING

Nortal AS

28. veebruar 2018

Arvamused

Teabevara