Mida on Eesti äridel Blackberrylt õppida?

Kindlasti olete kuulnud mobiilitootjast Blackberryst, mille telefoni kiitis isegi USA president Barack Obama avalikult. Tänaseks on see Kanada firma pankroti äärel.

Blackberry oli eriti hinnatud korporatiivklientide hulgas tänu kauakestvale akule, optimeeritud andmeedastuskiirusele ja klaviatuurile. Blackberry uuris oma äriklientidelt, kas nad vajavad suure puuteekraaniga ja kiire brauseriga telefone. Vastus oli ei – IT-juhid ei tahtnud, et nende töötajad oma telefoniga Facebookis aega viidaks ja aku juba poolest päevast tühjaks saaks. See oli ratsionaalne argument.

Aga lõppkasutajad ehk suurfirmade töötajad tahtsid ikka edevaid televiisorisuuruse ekraaniga telefone. Tühja sest akust ja andmeside kulust! Ja nõudsid endale töötelefoniks iPhone'i ja Androidi mobiile.

Blackberry õppetund on see, et B2B-turul tegutsedes tuleb mõelda lõppkasutajale, mitte ostuotsuse tegijale (IT-juhile).

Vältimaks Blackberry vigu, tasub 15. oktoobril tulla konverentsile Best B2B 2013. Esinejate seas on B2B ettevõtete tipud, kes jagavad oma kogemusi ja annavad praktilisi soovitusi.

Näiteks saab teada, kuidas B2B-teenuse disain aitab kasumit suurendada. Esineb Göran Crafoord Rootsist. Ergo Metsla Bermetist räägib, mida on õppida terasemüüjalt, kes müüb konkurentidega võrreldes sama hinnaga sisuliselt identset toodet. Argo Saul Nordic Houses OÜst annab nõu, kuidas edasimüüjate abil välisturgusid vallutada. Mart Mägi Amservist vahendab kogemust, kuidas kohandada globaalseid (ja väga jäiku!) brände Eesti turule. Tieto Eesti juht Anneli Heinsoo jagab õppetunde, kuidas teha olemasolevatele klientidele lisamüüki, kui uusi kliente pole lihtsalt piisavalt võtta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Cleveron otsib VANEM-TARKVARAARENDAJAT

Cleveron AS

02. juuni 2018

Arvamused

Teabevara