Autor: Maarit Eerme • 21. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tallinna Kaubamaja tõi turule e-kinkekaardi

Tallinna Kaubamaja kontsern võttis kasutusele elektroonilise kinkekaardi, mida saab Partnerkaardi keskkonnast läkitada otse kingisaaja e-posti aadressile ning võeti kasutusele kontserni ühine plastikust kinkekaart.

„Partner e-kinkekaart on peamiselt mugavusteenus, mis annab kiirel päeval võimaluse õnnitleda sõpru-tuttavaid tähtpäeva puhul arvuti tagant lahkumata,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi turundusdirektor Anne-Liis Ostov.

Ostovi sõnul on uutel Partner kinkekaartidel mitu olulist eelist. „Nii e-kinkekaart kui uus plastikust kinkekaart kehtivad nüüd maksevahendina kõigis Kaubamaja kontserni kauplustes," rääkis Ostov. Lisades, et uued kinkekaardid on saldo ulatuses mitmekordselt kasutatavad, mis tähendab, et raha jääk arvestatakse iga ostuga kaardilt maha ning ostust üle jääv summa ei jää kasutamata, nagu see oli paberkinkekaartide puhul.

Kaubamaja kontserni Partner kinkekaartidega saab oste sooritada Kaubamajas, Selveris, ABC Kinga, SHU ja I.L.U. kauplustes.

Tallinna Kaubamaja kontserni 2012. aasta käive oli 467,8 miljonit eurot. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755