12. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digilahendusteta jaekaubandus takerduks

Sportlandi turundusjuht Marit Finnie sõnul on digitaalsete lahenduste osa nii turunduses kui ka jaekaubanduses tähtis ja tulevikus üks edu faktor.

"Tarbija soovide tunnetamine ja saadaoleva informatsiooni kaasamine müügi- ja ostuprotsessi hakkab aina suuremat rolli mängima, et jaekaubandus e-kaubandusele jalgu ei jääks," ütles FInnie. 

Tema sõnul on sporditarvete kaubanduses omad lahendused ja tõenäoliselt on need keerulisemad kui kõnealune digiassistent, sest tehnilisi ja tootespetsiifilisi näitajaid on kordades rohkem.

Praegu on jalatsiostuks olemas jala visualiseerimise ja mõõtmise programmid, mida kasutatakse näiteks meie Kristiine Sportland Runningu kaupluses.

Autor: Ave Lepik, Mari Mets

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755