30. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Facebookil suur edu mobiilides

Facebooki aktsia tõusis täna pilvedesse tänu headele majandustulemustele ning väga heale edule mobiilreklaamides, mis on tugevaid kasvunumbreid näidanud.

Läinud aasta neljandas kvartalis teenis Facebook 53% enda reklaamitulust mobiilreklaamidest, vahendab MarketWatch. See number oli null, kui Facebook börsile läks vähem kui kaks aastat tagasi.

Facebooki äritegevuse juht Sheryl Sandberg tõi välja, et sotsiaalvõrgustiku kasseeritud 1,25 miljardit dollarit mobiilreklaamidest neljandas kvartalis oli peaaegu sama palju kui kogu Facebooki käive 2012. aasta neljandas kvartalis.

Needham & Co analüütiku Laura Martin hinnangul paneb Facebook kõigist mobiilreklaamidest igast viiest kulutatud dollarist ühe dollari enda tasku.

"Võib-olla kõige muljetavaldavam oli fakt, et läinud kvartal oli kuues kord järjest, kui firma reklaamitulu kasvas, mis selgelt viitab väga heale impulsile firma äris," kirjutas Cowen & Co analüütik John Blackledge kirjas klientidele.

Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755