6. märts 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Stifeli analüüs pani Facebooki rallima

Üha enam Facebooki omaks võtvad reklaamijad viisid analüüsimaja Stifel Nicolausi tõstma sotsiaalvõrgustiku aktsia hinnasihti ja pani selle rallima.

Stifeli analüütik Jordan Rohan tõstis enda hinnasihti 72 dollarilt 82 dollarini, vahendab MarketWatch. Tema sõnul jätkab Facebook üleüldise reklaamituru haaramist.

"Meie viimased kanalite uuringud viitavad, et turundajad näevad Facebooki strateegilise kommunikatsiooniplatvormina, kus saadakse luua ning tugevdada suhteid tarbijatega," kirjutas Rohan kliendikirjas.

Facebook tõestas läinud aastal, et nende reklaamid töötavad ning Rohani sõnul saab Facebook nüüd suurema osa reklaamijate eelarvetest endale, eriti arenenumatelt turundajatelt, kes keskenduvad reklaamide efektiivsusele sotsiaalvõrgustikus.

Sel aastal on sotsiaalvõrgustiku aktsia rallinud 30%.

Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755