Autor: Raido Neemre • 28. märts 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Instagram möödus Twitterist võistluses USA nutitelefonide kasutajate osas

Instagram muutus USA nutitelefonide kasutajate hulgas populaarsemaks kui Twitter, mis tagab Facebooki omanduses olevale fotojagamise rakendusele suure reklaamitulu.

Eelmisel aastal kasutas peaaegu 35 miljonit ameeriklast Instagrami vähemalt kord kuus; Twitteri mobiilirakendust kasutas aga 30,8 miljonit ameeriklast, selgub uuringufirma E-Marketer uuringust.

Mark Zuckerberg teatas, et Instagrami igakuiste, ülemaailmsete aktiivsete kasutajate hulk on esmakordselt ületanud 200 miljoni inimese piiri. Rakenduse kasutajate hulk on kasvanud enam kui kuus korda alates 2012. aastast, mil Facebook rakenduse ära ostis.

Instagram on populaarne teismeliste seas, kes naudivad rakenduse erinevaid visuaalseid fototöötluse võimalusi. Rakendus on aidanud Facebookil säilitada oma noort kasutajaskonda, kes on tavalisest sotsiaalvõrgustikust tüdinenud.

Facebooki asutaja ja tegevjuht on tihti kasutanud Instagrami oma tehingute sõlmimise taktika näitena. Hiljuti omandas Facebook virtuaalreaalsuse peakomplekti tootja Oculuse ning rakendusele ennustatakse Facebooki rüpes äärmiselt suurt edu.

Instagram oli Facebooki esimene ost ning Facebook on lubanud ettevõttel järgida oma senist rada ning iseseisvalt edasi liikuda, kasutades Facebooki ressursse.

Facebooki finantsjuht David Ebersman sõnas, et Instagramil on  läinud paremini, kui Facebook oodata oskas.

Instagram hakkas hiljuti müüma reklaampinda ning töötab vaikselt oma nime äri- ja brändireklaamijate seas üles. Esimene reklaam ilmus Instagramis eelmisel aastal ning sellel kuul teatas firma lepingu sõlmimisest Omnicomiga, mis märgib ettevõtte esimest partnerlust reklaamiagentuuriga.

E-Marketeri analüütik Deborah Aho-Williamson sõnas, et Instagram areneb meeletult kiiresti ning brändireklaamijad näevad seda kui „ilusat brändi platvormi“, kus näidata pilte ja videosid.

Tema sõnul on aga vähetõenäoline, et rakendus hõivab Twitteri turupositsiooni reklaamiturul.

„Nende rakenduste kasutajad on nii erinevad. Instagrami põhifunktsioon on fotode ja videote jagamine ning Twitteri eesmärk on informatsiooni ja uudiste jagamine reaalajas,“ sõnas ta. 

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755