Autor: Kadrin Karner • 29. aprill 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Taxify sai rahasüsti

Hiljuti saadud rahasüst ulatub üle 70 000 euro, rääkis mobiiliäpi firma Taxify juht Markus Villig, kes astub 22. mail üles ITuudised.ee korraldataval APP-konverentsil: mobiilse äri parimad praktikad. 

„Tegelikult oli investoreid ja huvilisi oluliselt rohkem. Kokku oli meil võimalus tõsta isegi kuni 400 000 euroni see ring, aga meil ei olnud hetkel selle kapitaliga midagi peale hakata,“ kõneles Villig. Kaasatud investorid on tuntud mehed nagu Märt Kelder, Andrus Purde, Toomas Bergmann, Mikko Silventola.

Taxify on varem saanud toetust ka EASilt, kust neile laekus dispetšerliidese ja mobiilirakenduse arendusporjekti jaoks ligi 5000 eurot. Praegu töötatakse selle nimel, et saada mudel tööle ka Eestist väljas pool ning seejärel on vaja leida uued turud, misjärel asutakse taas kapitali tõstma, selgitas juht.

Järgneb lühiinervjuu Markus Villigiga

Kui lihtne või keeruline on idufirmal investoreid leida?

Sõltub sellest kui hea firma on. Kui läheb hästi ja ettevõte näitab kasvu ja ettevõttel on tugev tiim siis on kapitali lihtne leida. Investorid ootavad järjekorras. Kui seda ei ole, siis on raskem. Meie pidime ühendust võtma paari investoriga, ülejäänud otsisid meid juba ise üles.

Te kukkusite välja Ajujahi saatest ja nüüd on teid saatesse tagasi kutsutud. Mida te ise sellest olukorrast arvate?

Top kolme hulka saamine on meie jaoks kindlasti suur asi. Hetkel tuleb meie peamine käive Eestist ja Ajujaht on Eestis tuntud saade, kasvõi puhtalt selle nurga pealt võttes, on see meie jaoks oluline. Pluss sealt saab ikkagi väga väärtuslikku infot oma toote kohta ning neil on päris suur auhinnaraha.

Mis Sa arvad, kuidas teil Ajujahis läheb?

Raske öelda. Näha on, et ka teised on väga tugevad. Eks siis paistab, kes võidab. 

Kas tegite ise ka midagi teadlikult selleks, et saatesse tagasi saada?

Meie motivatsioon ei olnut otseselt Ajujahti tagasi saada, kuna me ei teadnud, et meil selline võimalus avaneda võiks, aga kuna meie klientuur on Eestis, siis loomulikult püüdsime meediasse saada aga seda selleks, et olla klientidele nähtav.

Markus Villigu ettekande ja ITuuidsed.ee korraldatava, 22. mail toimuva APP-konverentsi kohta leiad rohkem informatsiooni SIIT!

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755