Gartneri asepresidendi Joanne Correia sõnul mõjutasid CRM-ide (ingl.k kliendihaldustarkvara - customer relationship management ehk CRM) turu kasvu investeeringud digitaalse turunduse ja klienditeeninduse parendamise projektidesse. "CRM-id on järgnevatel aastatel tehnoloogiaprojektide keskmes. See on ka investeeringuid ligitõmbav valdkond, kuna digitaalne äri on ettevõtete konkurentsivõime tagamisel kriitilise tähtsusega," lisas Correia.
Enam kui 41 protsenti CRM-ide müügitulust moodustasid 2013. aastal pilverakenduste teenustasud. Suurt pilverakenduste nõudlust põhjendab Gartner nende kasutuselevõtmise lihtsusega, mugava tarkvarauuenduste protsessiga ning täiendavate funktsioonidega.
Viis suurimat tegijat CRM-i turul moodustasid 2013. aastal 50 protsenti kogukäibest. Salesforce.com oli jätkuvalt turuliider 16,1 protsendilise turuosaga. SAP oli jätkuvalt teisel kohal 12,8 protsendilise turuosaga.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb