Piimatööstus tegi Facebookis nimekonkursi olematule tootele

Saare Juustu Facebooki lehel välja kuulutatud konkursil osales tuhandeid inimesi, ent uut juustu polegi ja konkursil välja pakutud nimesid polnud ka plaanis kasutusele võtta.

Saaremaa Piimatööstuse juhatuse esimees Andi Saagpakk ütles Meie Maale, et konkurss tehti Facebooki lehe aktiviseerimiseks. "Meil ei ole uut juustu, pole toodet, see on mingi Tallinna müügijuhi idee lahend," ütles ta.

Heily Aavik turundusagentuurist La Ecwador kinnitas, et aktiivsusmängus väljapakutud nimed kasutusele ei lähe ning mängu ei tehtud nime leidmiseks.

Tuhanded kampaanias osalenud inimesed pakkusid konkursil uuele juustule 1629 nime, võitjaks kuulutati "Saaremaa rändur".

Kampaania iseloom viitas Meie Maa teatel selgelt soovile leida uuele juustutootele nimi ja nii said ka paljud inimesed sellest aru.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Tallinna Linnakantselei otsib IT TEENUSTE PROJEKTIJUHTI

Tallinna Linnakantselei

09. märts 2018

Derivco is looking for an ANIMATOR

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Arvamused

Teabevara