Autor: Raido Neemre • 30. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Facebook võtab kasutusele uued reklaamivõtted

Facebook võtab ette oma kauaoodatud sammu kasvatamaks oma ulatust ning ühineb Google DoubleClick-ga. Sotsiaalvõrgustiku uus rakendus võimaldab reklaamijatel jälgida ja mõõta oma kampaaniate mõju ning seda mitte ainult Facebookis, vaid ka brauserites ja erinevates seadmetes.

Sotsiaalmeedia hiiglane teeb koostööd Googlega, seda eriti mobiilireklaamides, kus Facebookil on suur eelis.

“Facebooki Atlase kasutuselevõtt toob meid lähemale lahendusele, millest me oleme nii kaua juba rääkinud,” märkis Omnicom Digitali juht Jonathan Nelson.

“See lubab meil kuvada õiget sõnumit õigele inimesele ja õiges seadmes. Facebook annab meile rohkem infot selle kohta, kes on see klient teiselpool ekraani,” lisas ta.

Omnicomi ja teiste reklaamiagentuurida jaoks peaks see tähendama efektiivsemat ostmist ning vähem reklaami, mis jõuab samade inimesteni erinevates seadmetes.

Facebooki sõnul peaks uuendused muutma meedia eelarve efektiivsemaks.

Facebook ei avalikusta kõikide oma partnerite nimesid selles tehingus. Küll aga mainiti näiteks Instagrami. Atlas töötab ükskõik millise teenusepakkujaga, mis nõustub kolmanda osapoole sildiga; praegusel hetkel on selliseid ettevõtteid 60 000. Atlase reklaame võib kohata näiteks Yahoos ja CNBC-s.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755