Apple Pay on hetkel saadaval üksnes USA’s, kuid Baltikumis kaalutakse võimalusi lahenduse kohalikuks arendamiseks. “McDonald’s külastajad hindavad kiirust ja lihtsust, mistõttu arendame klienditeenuseid pidevalt. Parima külastuskogemuse ja kiire ning lihtsa teenuse tagamiseks plaanime uusi digitaalteenuseid kasutusele võtta ka Eesti restoranides," ütles McDonald’s Baltikumi turundusjuht Marius Stonkus.
McDonald’s ja Apple’i koostööst saavad enim kasu külastajad, kes kasutavad mõlema brändi teenuseid igapäevaselt. Mobiilimakse tegemine toimub kontaktivaba lähivälja tehnoloogia NFC vahendusel, mille toel saab makseid teha nii letis kui ka drive-in’is. Kasutajate maksed arvestatakse maha iTunes Store kontoga seotud krediit- või pangakaardilt. McDonald’s ja selle frantsiisivõtjad investeerisid NFC tehnoloogiasse ettevõtte digitaalstrateegia raames ja lähtudes tarbijate kerkivast nõudlusest digiteenuste järele. McDonald’s jätkab mobiilimakse võimaluse lisamist restoranidesse kogu maailmas.