Huawei mobiilsed seadmed elektroonikamessil CES 2015

Huawei tutvustas elektroonikamessil CES 2015 rohkem kui sadat toodet, sh uusi tipptehnoloogilisi nutitelefone, kantavaid seadmeid, tahvelarvuteid, mobiilsideseadmeid, targa kodu lahendusi ja sõidukitele paigaldatavaid seadmeid. Samuti tutvustas Huawei integreeritud mobiilse interneti lahendust Hilink.

„2014. aasta oli meie jaoks suurte saavutuste aasta. Keskendusime keskmise ja tippklassi toodetele ning see kandis vilja: aastane nutitelefonide müük suurenes 30%, küündides 11,8 miljardi dollarini. Nutitelefonid Huawei P7 ja Huawei Mate7 on osutunud populaarseks kogu maailmas. Meie kaubamärgi üleilmne mõju on pidevalt kasvanud. Huawei on esimene Interbrandi koostatud 2014. aasta 100 maailma parima kaubamärgi edetabelisse pääsenud Mandri-Hiina ettevõte,” ütles Huawei laiatarbeseadmete grupi tegevjuht Richard Yu.

 „Tulevikku vaadates tahame oma nutitelefoniäri veelgi enam tugevdada ja kindlustada ning pakume ka edaspidi inimestele integreeritud ja intelligentset kogemust. Huawei suunab oma oskused ja eelised mobiilse lairibaühenduse valdkonda ning keskendub jätkuvalt autode arvutisüsteemide võimaluste arendamisele ja IoT-tehnoloogiale (Internet of Things) ning püüame luua paremaid nutilahendusi (nt sõiduplaanid, sõidueelistused, ohutusanalüüsid), kasutades selleks Big Datat ja pilveteenuseid,” ütles Richard Yu.

Huawei tipptasemel nutiseadmed juhatavad teed

Huawei keskmise ja tippklassi telefonide tootmisstrateegia edukust kajastab ka see, et firma nutitelefone hindavad kõrgelt kogu maailma tarbijad ning üleilmne tarne on hüppeliselt suurenenud läbi terve aasta. Selle tulemusena suurenes Huawei kaubamärgi tuntus – kui 2013. aastal oli see 52%, siis 2014. aastal 65%; kaubamärgi soovituse määr tõusis IPSOSe andmetel 43%-ni.
Tarbeelektroonika messil CES 2015 tutvustati nii Huawei kui ka Honori uusimaid tooteid.  

Uus lahendus Hilink

Lisaks vingetele nutitelefonidele tutvustati messil ka Huawei uut lahendust Hilink ja selle strateegiat pakkuda kogu maailmale täielikult integreeritud mobiilse interneti lahendusi. Huawei tooted on loodud eesmärgiga rahuldada üleilmsel mobiilse interneti ajastul tarbijate erinevaid tehnoloogiavajadusi. Kodused internetiühendusega nutiseadmete (andmekandjad, õhukvaliteedi monitorid, targad pistikud, kaugjuhitav valgusti, nutikas ventilaator jpm) eesmärk on võimaldada inimestele lihtsaid ühendusi, igal ajal ja igal pool. Huawei integreeritud lahenduse Hilink esitlusel olid välja pandud ka Huawei MediaPad T1 ja X1, kantav seade TalkBand B1, mobiilse ligipääsu seade E5 PRO, kodulahendused PT500 ja WS331C, over-the-top-teenus OTT Huawei M330 ja sõidukile paigaldatav seade ME909Tu-565.

Huaweil on 16 teadus- ja arenduskeskust Saksamaal, Rootsis, USAs, Prantsusmaal, Itaalias, Venemaal, Indias, Hiinas ja teistes riikides. Huawei tooted ja teenused on saadaval rohkem kui 170 riigis ja neid kasutab kolmandik maailma rahvastikust. 2014. aastal saavutas Huawei nutitelefonide üleilmne tarne maailmas kolmanda koha. Huawei laiatarbeseadmete grupp on üks Huawei kolmest ärigrupist. Ta pakub tarbijatele mobiiltelefone, mobiilse lairibaühenduse seadmeid ja kodulahendusi. Rohkem kui 20 aastat rikkalikke kogemusi info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) valdkonnas, ulatuslik üleilmne võrgustik, laiaulatuslik globaalne äritegevus ja partnerite võrgustikud – Huawei laiatarbeseadmete grupp töötab pühendunult, et tuua tarbijateni uusim tehnoloogia, pakkuda rohkelt valikuvõimalusi, luua erakordseid elamusi ja täita inimeste unistusi.

Osale arutelus

  • Meelika Sander-Sõrmus

Toetajad

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a SENIOR JAVASCRIPT (H5) DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

15. september 2017

Artiza Networks is looking for an R&D TEAM LEADER

Manpower OÜ

03. september 2017

Derivco is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

15. september 2017

Käsi­raamatud