Autor: Merlin Mägi • 29. jaanuar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Taxify üritab konkurenti turult tõrjuda

Taxify juhid ei häbene avalikku kritiseerimist ja hindavad konkurendi rakendust hindega üks, kirjutab Eesti Päevaleht.

Eesti nutitööstuse uhkus Taxify on saanud endale Tallinnas konkurendi: mobiilirakendus Kutsu Takso. Oma positsiooni kindlustamiseks on Taxify meeskond võtnud ühendust nii taksofirmade juhtide kui ka autojuhtide endiga. Neile antakse märku, et kui nad ei loobu Kutsu Takso teenuse kasutamisest, siis turul juhtivat positsiooni hoidev Taxify lõpetab nendega lepingu. „Nad teevad seda nahaalsuse pealt. Kuna läbi Taxify võib tulla ligi 40% tellimustest, siis taksojuhid kardavad seda kaotada,” ütles Kutsu Takso rakenduse autor Artur Puiste.

Alates detsembrist on Taxify töötajad eesotsas tegevjuhiga Markus Villig andnud Google Play keskkonnas ka negatiivseid hindeid, püüdes mõjutada nii klientidele kui ka juhtidele mõeldud rakenduse ratingut.

 "Hea rating on oluline seetõttu, et see mõjutab kasutajate otsustamist, kas laadida äpp telefoni või mitte. On väga kahetsusväärne, et Taxify püüab Kutsu Takso hinnanguid alandades eelist saavutada," mainis Puiste.

Kutsu Takso rakendus jõudis kasutajateni 2012 aasta aprillis.Tänaseks on Kutsu Takso äppiga liitunud üle 200 taksojuhi. Hiljuti sai Kutsu Takso äppi Androidi versioon täienduse võimaluse näol kutsuda taksot nupuvajutusega otse taksojuhilt, ilma et dispetšerile peaks helistama.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755