Autor: Agur Jõgi • 13. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

CM: agiilne mõtteviis nakatab Bigbankis pankureid

Vanade mammutpankade asemele tulevad väiksemad ja aktiivsemad tegijad, kes ei paku kõiki teenuseid kõigile, vaid on spetsialiseerunud sellele, mida nad kõige paremini teevad.

Inimesed näevad, kui fun on ägedat tööd teha ja mõistavad, et kui miski on katki, tuleb seda parandada kohe, mitte hiljem.

Spetsiaalpank

Bigbank ei ole juba aastaid kiirlaenufirma. Meil ei ole ambitsiooni ka saada universaalpangaks. Me tahame olla laenudele spetsialiseerunud pank, mis juhindub agiilsetest väärtustest. Me tahame teha ühte asja, aga teha seda hästi. Täna töötame edukalt 9 riigis ja läheme riigi kaupa üle uuele ärimudelile, mis keskendub laiemale kliendirühmale ja pakub laenu mõistlike hindadega.

Läbipõimunud äri ja tehnoloogia

Tänapäeval ei ole ühtegi edukat ettevõtet, kus saaks eraldada tehnoloogia ja äri ja samas olla ikka turul hea tegija. Nad kas võidavad või kaotavad koos, aga võiduvõimalus on suurem, kui oleme agiilsed (toim – arendus koostöös kliendiga). Täna on kogu meie organisatsiooni igapäevases kõnes terminid backlog, sprint, burndown. Oleme kamp self-sufficient meeskondi, kelle silm särab ja energia paistab kaugele.

Sel teel on meile suurimaks abiks eksperdid FlowHow-st, kes töötavad koos edumeelsete ettevõtetega, mis soovivad oma tootearenduse viia uuele tasemele. Flowhow aitab  sellele kaasa inimeste koolitamise, nõustamise ja agiilse tootearenduse töövahendite (ökosüsteemi) ehitamisega. „Bigbank on panustanud iseseisvatele tootemeeskondadele, kus IT ja äri piirid on kadunud. Nad liiguvad kiirelt ja kindlalt oma eesmärkide poole ning naudivad seda teekonda,“ vastasid Ainar Sepp ja Priit Kaasik küsimusele koostöö kohta.

Orgaaniline bränd

Oleme täna siin, et nihutada finantssektori piire värskete ideede ja dünaamilise arenguga. Meie visuaalne identiteet on nüüd kaasajastatud ja tahame pakkuda parimaid lahendusi. Mõistame, et protsessid ei tooda lahendusi ega väärtust, seda teevad inimesed. Kui protsessid piiravad säravaid eksperte, siis peavad protsessid muutuma, mitte inimesed.

Igaüks on tegija

Tehnoloogia peab toetama kogu organisatsiooni arengut. Kõiki probleeme ei saa küll parandada samaaaegselt, ent meie meeskonnas panustab igaüks meeskonna paremaks muutmisesse. Pikkade projektide asemel agiilsed tsüklid, kiire õppimine ja muutus on vaid mõned näited sellest, kuidas me liigume. Oleme tehnoloogiateadlikud ja ägedad kolleegid ja tahame, et tuleksid meile reedel külla, et koos lõunatada! 

Oma huvist anna teada SIIN..

Meie uus bränd

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755