Halb uudis - kui veeb pole mobiilis loetav, siis pole olemas    

Alates 21. aprillist tuleb algoritmi muudatus, mis alandab mobiiliotsingutes nende ettevõtete veebilehtede nähtavust, kes ei ole arendanud veebilehte mobiilseks (responsive).

Ettevõtted, kellel on juba mobiilne veeb, võiks südamerahuks teha ära testi, kas see on nii ka Google arust. Mobiilisõbralikkust saad testida ka Google enda tööriistaga SIIT.

Mobiilsetes seadmetes otsitud lehtede alla kuvatakse teade, kas vastav leht on mobiilisõbralik (mobile friendly) või mitte, mis mõjutab otseselt ka Google nähtavust. "Veebilehed, mis ei ole 21. aprilliks tehtud mobiilseks (ehk responsive), nende nähtavust alandatakse mobiilist otsides oluliselt," kinnitas Tanel Taluri internetiturundusettevõttest Marketing Sharks.

Google on viimasel kuul saatnud mobiilisõbralikkuse parandamise juhiseid neile, kelle kodulehele on lisatud Google Webmaster Tools.

Consumer Barometer andmetel kasutab 45% Eesti inimesi otsingumootoreid enne ostuostuse tegemist. Kuna nutiseadmete kasv on olnud ülikiire, siis üha enam inimesi otsib infot ka mobiilist.

Osale arutelus

  • Merlin Mägi

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ADM Interactive otsib PHP VANEMARENDAJAT

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

Derivco is looking for a TECHNICAL WRITER

Derivco Estonia OÜ

15. detsember 2017

Arvamused

Teabevara