Autor: Merlin Mägi • 19. märts 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Halb uudis - kui veeb pole mobiilis loetav, siis pole olemas    

Alates 21. aprillist tuleb algoritmi muudatus, mis alandab mobiiliotsingutes nende ettevõtete veebilehtede nähtavust, kes ei ole arendanud veebilehte mobiilseks (responsive).

Ettevõtted, kellel on juba mobiilne veeb, võiks südamerahuks teha ära testi, kas see on nii ka Google arust. Mobiilisõbralikkust saad testida ka Google enda tööriistaga SIIT.

Mobiilsetes seadmetes otsitud lehtede alla kuvatakse teade, kas vastav leht on mobiilisõbralik (mobile friendly) või mitte, mis mõjutab otseselt ka Google nähtavust. "Veebilehed, mis ei ole 21. aprilliks tehtud mobiilseks (ehk responsive), nende nähtavust alandatakse mobiilist otsides oluliselt," kinnitas Tanel Taluri internetiturundusettevõttest Marketing Sharks.

Google on viimasel kuul saatnud mobiilisõbralikkuse parandamise juhiseid neile, kelle kodulehele on lisatud Google Webmaster Tools.

Consumer Barometer andmetel kasutab 45% Eesti inimesi otsingumootoreid enne ostuostuse tegemist. Kuna nutiseadmete kasv on olnud ülikiire, siis üha enam inimesi otsib infot ka mobiilist.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755