Apwiser OÜ tegevjuhi Olle Kaidro sõnul korraldasid ostukeskused mitmeid Aardejahi kampaaniaid, mis tõi palju lisatähelepanu ning saadi hulgaliselt olulist tagasisidet nii kaupmeestelt kui keskustelt. Kuna Aardejahi kampaaniad on ajaliselt piiratud ja keskustele korralduslikult töömahukad, saadi aru, et keskused ja kaupmehed vajavad lisaks iBeacon kampaania tööriistadele ka pidevat mobiilset turunuduskanalit.
Keskuste vajadustest tulenevalt arendati uudne ostukeskuste ülene KESKUS rakendus, mis esimeses versioonis keskendub asukohas oleva info kuvamisele ning annab kasutajale võimaluse vaadata toimuvaid ostukampaaniaid vastavalt asukohas olevale linnale või keskusele.
Kaidro sõnul ei vaja mobiilirakendus kaupmehe kassaga liidestamist, ei töötajate koolitust ega uusi seadmeid, vaid peidab endas ainult lisavõimalusi. "Kui praegu valmistavad keskused ja nende kaupmehed oma kampaaniadisainid ette teatud kanaliteks, siis ei ole kaupmehel muud muret, kui see disain saata ka Keskuse äppi ja Keskuse äpp viib selle inimesteni," selgitas Kaidro.
Esimeste liitujate seas on Lõunakeskus, Tartu Kaubamaja ja Tasku keskus Tartus, Ülemiste keskus, Norde Centrum, Lasnamäe Centrum Tallinnas ning Põhjakeskus Rakveres.
Rohkem infot saab lugeda siit.
Apwiser OÜ on idufirma, mille põhitegevusalaks on kaubanduslike digilahenduste valmistamine.