10 nõuannet, kuidas luua edukas kliendilojaalsusprogramm

Paljud ettevõtjad juba teavad, et kasulikum on hoida kinni olevasolevaid kliente, kui kulutada uute leidmiseks. 

Konkurents on jaekaubanduses läinud veelgi tihedamaks ning toodete ja teenuste valik  laiemaks, kirjutas äritarkvara Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa.

Tänapäeval on klientidel võimalus mitte ainult tooteid ignoreerida, vaid ka edastada oma mõtteid sotsiaalmeedias, mis levib nagu kulutuli. Ettevõtte murdmiseks piisab ainult paarist tekstireast. Kuidas teha õige kliendilojaalsusprogramm, mis ainult ei hoia kliente, vaid aitab neid ka juurde võita. 10 nõuannet selgitas Hiiemaa täpsemalt lahti Äripäeva kaubandus.ee veebis siin

Osale arutelus

  • kaubandus.ee Äripäeva kaubanduse teemaveeb

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Stockmann otsib ARENDUSSPETSIALISTI

Stockmann AS

29. aprill 2018

Maksekeskus otsib PHP arendajat

M-Partner HR OÜ

05. mai 2018

Arvamused

Teabevara