10 nõuannet, kuidas luua edukas kliendilojaalsusprogramm

Paljud ettevõtjad juba teavad, et kasulikum on hoida kinni olevasolevaid kliente, kui kulutada uute leidmiseks. 

Konkurents on jaekaubanduses läinud veelgi tihedamaks ning toodete ja teenuste valik  laiemaks, kirjutas äritarkvara Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa.

Tänapäeval on klientidel võimalus mitte ainult tooteid ignoreerida, vaid ka edastada oma mõtteid sotsiaalmeedias, mis levib nagu kulutuli. Ettevõtte murdmiseks piisab ainult paarist tekstireast. Kuidas teha õige kliendilojaalsusprogramm, mis ainult ei hoia kliente, vaid aitab neid ka juurde võita. 10 nõuannet selgitas Hiiemaa täpsemalt lahti Äripäeva kaubandus.ee veebis siin

Osale arutelus

  • kaubandus.ee Äripäeva kaubanduse teemaveeb

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a RELEASE ENGINEER

Derivco Estonia OÜ

30. november 2017

Julianus Inkasso otsib TARKVARAARENDAJAT

Julianus Inkasso OÜ

25. november 2017

Derivco is looking for a SENIOR QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

30. november 2017

Arvamused

Teabevara