Veidi suuremaks muutub suvel mobiilse interneti tarbimine 20% vastajate jaoks, oluliselt suuremat tarbimist tunnistas 12% vastajatest. Samas 54% vastas, et suvel mobiilse interneti tarbimine nende jaoks oluliselt ei muutu, veidi või oluliselt väiksemat tarbimist tunnistas 14% vastanuist.
Vanusegruppide lõikes kasvab tarbimine oluliselt suuremaks 50-59-aastaste seas (+19%). Veidi suuremaks muutub mobiilse interneti tarbimine suvel eriti 18-29-aastaste (+34%) ning Tallinna piirkonna (+29%) vastanute hulgas.
Mindshare’i küsitluses uuriti ka seda, millisteks tegevusteks kasutavad inimesed suveperioodil oma nutiseadmeid. Kõige rohkem kasutatakse nutiseadmeid suvel uudiste ja e-kirjade lugemiseks – seda tunnistas 73% kõigist vastanuist. 54% vastajatest külastab sotsiaalmeediakeskkondi ning 47% otsib nutiseadme vahendusel hooajaspetsiifilist teavet nagu rannainfo, ilmateade, harrastused jne. 42% vastanutest otsib infot sündmuste kohta (teatrietendused, kontserdid jne) ning 33% reisimise kohta. 39% vastanutest märkis, et kuulab nutiseadme vahendusel muusikat.
Samas on kõige agaramad uudiste ja e-kirjade lugejad vanusegrupi 30-39 esindajad, kellest teeb seda 86% vastanuist, nutiseadme vahendusel on kõige aktiivsemad muusika kuulajad aga 18-29-aastased, kelle seast teeb seda 76%.
Nooremad sihtrühmad kasutavad oma nutiseadet rohkem ka erinevateks vajadusteks. Mainimist leidsid nii sportimisrakenduse Endomondo, GPSi, raadio, pangateenuste kui Skype’i kasutamine. Samuti kasutatakse nutiseadet suvel töö tegemiseks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb