Autor: ITuudised.ee • 17. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Triobeti emafirma käivitas frontend arendajate värbamiskampaania

Foto: Erik Prozes
Eestis Triobeti kaubamärgi all opereeriv Betsson Group käivatas Eestis ja Maltal värbamiskampaania 50 uue frontend arendaja leidmiseks. 

Betssoni frontend arendajate leidmiseks algatatud värbamiskampaania kestab kuni selle aasta lõpuni ning sel ajal töölepingu sõlminud saavad preemiat, mis makstakse välja kahes jaos – pool summast koos kolmanda ja teine pool koos kuuenda kuu töötasuga. Olemasolevad töötajad, kes annavad omapoolseid soovitusi sobiva kandidaadi leidmiseks saavad rahalise preemia.  

Triobeti personalijuhi Pamela Saaron-Juhansoni sõnul värbab Triobeti Tallinna IT-tiim pidevalt uusi inimesi nii Eestist kui mujalt. „Viimastel kuudel on Triobetis värbamine hoogustunud. Meie jaoks ei ole vahet, kas leiame IT-spetsialiste Eestist või välismaalt. Juba praegu kuulub Triobeti kollektiivi seitsmest eri rahvusest inimesi. IT-tööjõuturg on väga globaalne ning kõik tahavad saada parimaid spetsialiste. Alanud värbamiskampaaniaga loodab Betsson leida 50 frontend arendajat, kes saavad tööle asuda nii Tallinna kui ka Malta kontorisse,“ selgitas Saaron-Juhanson.Triobet on spordiennustust, online-pokkerit ning mitmeid veebipõhiseid osavus- ning õnnemänge pakkuv ettevõte, mis kuulub Stockholmi börsil noteeritud ning enam kui 50-aastase ajalooga Rootsi ettevõtte Betsson AB (OMX: BETS B) gruppi. Betsson Group´il on Tallinnas arenevate turgude IT arendusüksus. 

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755