Vihma käes ei tohi mobiiltelefoniga rääkida

Vihma käes ei tohi mobiiltelefoniga rääkida
Vihma käes ei tohi mobiiltelefoniga rääkida

Tele2 klienditeenindusdirektori Sirli Seliovi sõnul ei võta inimesed vihmakahjustusi tõsiselt, aga statistika kohaselt kasvab sügisel niiskusest põhjustatud mobiiliremontide arv hüppeliselt ja selliseid kahjusid garantii ei kata.

Sirli Seliovi sõnul on inimeste kasutusharjumused jäänud nuputelefonide aega. “Uued nutitelefonid on nii suured, et käsi ei varja seadet piiskade eest ja niiskus võib avadest sisse tulla,” ütles Seliov ja lisas, et vihma ja lume eest hoiatatakse ka garantiitingimustes.

“On ka juhtumeid, mil telefon sai niiskuskahjustuse spordisaali riidekapis,” ütles Seliov.

Sirli Seliovi sõnul tekitab niiskus elektroonikale tihti pöördumatu kahjustuse. “Seade oksüdeerub, mis põhjustab katkestusi ja lühiseid ning nende likvideerimine on keeruline ja tihti võimatu. Vedelikukahjustuse puhul võib telefon esialgu normaalselt funktsioneerida, kuid oksüdeerumine kestab märkamatult seadmes edasi. Hiljem ei tule aga inimesele üldse meelde, et telefon oleks vett saanud,” rääkis Seliov.

Mobiilieksperdi sõnul on telefoni sisemuses niiskusindikaator, mis näeb välja nagu väike valge ruuduke. “Kui seade enam ei tööta ning hoolduses lahti võetakse, siis on kohe näha, et indikaator on värvi muutnud ning garantii enam ei kehti,” ütles Seliov.

“Kui telefon saab niiskust, siis tuleb kasutamine koheselt lõpetada ja võimalusel eemaldada aku. Hooldusesse peaks minema võimalikult kiiresti ja mida kauem seda edasi lükata, seda suurem võib tulla arve. Samuti korrodeerub telefon oodates edasi ja kahaneb tõenäosus see hiljem tööle saada.”

Osale arutelus

  • ITuudised.ee

    ITuudised.ee

Toetajad

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tallinna Linnakantselei otsib INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜTIKUT

Tallinna Linnakantselei

01. november 2017

Tallink is looking for a SENIOR DEVELOPER

Tallink Grupp AS

31. oktoober 2017

Arvamused

Teabevara