Autor: ITuudised.ee • 9. oktoober 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Adcash pälvis ettevõtluskonkursil kaks auhinda

Adcash`i asutaja Thomas Padovani.
Foto: Andres Haabu
Eile tunnustas EAS Eesti parimate ettevõtete galal internetireklaami iseteenindusplatvormi loonud Adcash`i aasta uuendaja ning konkurentsivõimelisima väike- ja keskettevõtte tiitliga.

Online- ja mobiilireklaame ligi 200 riiki vahendav Adcash pälvis aasta uuendaja tiitli tänu iseteeninduskeskkonna tehnoloogiale, mis suudab leida reklaamija eesmärkidele sobivaima sihtrühma mitmete miljonite veebikasutajate seast. 

Adcashi loodud tehnoloogia analüüsib kasutajate käitumist, et iga reklaami kuvamine oleks väärtuslik nii reklaami nägijale kui ka reklaami tellijale. Tunnustuse pälvinud iseteenindusplatvormi töötas välja Adcashi meeskond, kuhu kuuluvad IT-spetsialistid, programmeerijad, insenerid jpt peamiselt Eestist, Bulgaariast ja Prantsusmaalt.

„Meie jaoks ei ole innovatsioon valikukoht, vaid reaalne vajadus ning meil on siiralt hea meel, et oleme just Eestis edukalt loonud konkurentsivõimelise ja innovatsioonilise reklaamiplatvormi. Soovime kõikidele Eesti start-up’idele edu ja loodame, et meie tegevus tiivustab ka teisi ettevõtteid oma ideid eksportima. Rõõmustame kogu meeskonnaga selle suurepärase teetähise ja meie ettvõtte tunnustamise üle. Meie jaoks on see alles algus!“ ütles Adcashi tegevjuht Thomas Padovani.

„Reklaami peamine eesmärk on viia kaks asjast huvitatud osapoolt, reklaamija ja potentsiaalne klient omavahel kokku. Selleks töötasime välja iseteeninduskeskkonna, mille vahendusel saab küllaltki täpselt määrata sihtrühma, et reklaam jõuaks päriselt nendeni, kelle jaoks see on vajalik teave. Kui reklaam on inimese jaoks huvipakkuv ja kasulik, siis oli selle kuvamine kasulik ka reklaami tellija jaoks. Meie tehnoloogiaga on veebis reklaamimine varasemast operatiivsem ja süsteemsem, tänu sellele ka kuluefektiivsem,“ lisas Adcashi tegevjuht Thomas Padovani.

Adcashi reklaamikliendid on ettevõtted Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias, Bulgaarias, Türgis, Venemaal, Mehhikos, Hiinas, Indias ja Eestis. Adcashi kliendid on peamiselt suurfirmad ja tuhanded rahvusvahelised ettevõtted üle maailma, nende hulgas maailmakuulsad brändid nagu Alibaba, Ubisoft, EA sports, William Hill, Bwin, Ladbrokes jne.

Adcashi peakontor asub Tallinnas, harukontorid Bulgaarias Sofias, Mehhikos Queretaros, Prantsusmaal Pariisis ja Hispaanias Barcelonas. Adcash annab Eestis tööd 90 inimesele, kokku töötab Adcashis 145 inimest.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755