26. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uue põlvkonna raha võitis TOP 100

Eesti idufirmade pealetulekut nimetatakse #estonianmafiaks.
Foto: Martin Voltri illustratsioon
Tänavuse Eesti Edukamate Ettevõtete TOP 100 võitnud ettevõte tegi mitmes mõttes ajalugu.

Esiteks teeb tiitli kõnekaks, et esikoha noppinud internetireklaamist teeniv AdCash esindab nii-öelda uue põlvkonna, idufirmade raha. Teine selle sektori esindaja pingereas on mobiilimaksete lahenduste pakkuja Fortumo.

Iduettevõtteisse investeeriva Allan Martinsoni sõnul ei saa AdCashi, aga ka Fortumot, enam idufirmaks pidada – firmad on leidnud oma kunded, arendanud teenuse välja ning saavutanud müügikäibe. „Ma ei fetišeeriks idufirmade puhul nende käivet üle. Võib isegi öelda, et mõnel juhul on riskikapitalistid sellele vastu. Pigem peaks idufirma tegelema tehnoloogia arendamise ja kasutajate leidmisega,“ selgitas Martinson.

Pikemalt saab lugeda Äripäeva veebist.

Autor: Rivo Sarapik, Äripäeva ajakirjanik

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755