Tavalisele IT-mehele käib müük üle jõu

Kristjan Hiiemaa
Kristjan Hiiemaa

Erply asutaja Kristjan Hiiemaa rääkis Äripäevale antud intervjuus, et tarkvara arendus on lihtne, keeruline on hoopis müügitöö.

"Ükski asi pole igavesti hea, ka müügitöö vajab pidevat eksperimenteerimist ja uuendamist.", kommenteeris Hiiemaa.

Erply’l on olemas hästi toimiva meeskonnaga müügimehhanism, mille abil suudetakse käivet paremini juhtida ja osatakse seda ka prognoosida. Igal aastal on õnnestud äri kaks korda kasvatada. 

Otsus välisturule minna tuli kriisist, milleni viis mugavus Eesti turul.  Uus võimalus leiti tänu sellele, et analüüsiti pidevalt mis on puudu. Uut mudelit ei loodud, vaid tõsteti seni toimiv mudel uude keskkonda. Sarnaselt on alguse saanud paljud lahendused, nagu näiteks Skype, Snapchat ja Twitter. Uue tootega saavutati edu Seedcampi kiirendis, mille võidu järel asuti USA turgu vallutama uue prototüübiga. Unistus ülikiirelt kasvavast turust on viinud ka Mehhiko turule.

Erply edule on kaasa aidanud järgmised põhimõtted:

  1. pidev eksperimenteerimine ja uuenduste otsimine,
  2. meeskonnatöö,
  3. ei ole vaja teha keerulisi asju, pigem tasuks teha lihtsamaid asju,
  4. mugavus viib kriisini.

Pikemat intervjuud lugege Äripäevast.

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tallinna Linnakantselei otsib INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜTIKUT

Tallinna Linnakantselei

01. november 2017

Derivco is looking for a SENIOR JAVASCRIPT DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

22. oktoober 2017

Tallink is looking for a SENIOR DEVELOPER

Tallink Grupp AS

31. oktoober 2017

Arvamused

Teabevara