Sami Seppänen: Mobiilse neti areng lennutas Buzzfeed`i kasutusnumbrid lakke

Maailmas menuka digimeediakanali Buzzfeed`i tõeline tähelend saabus koos mobiilse neti ja eriti 4G neti levikuga, sest see võimaldas fännidel hakata videoid ja kogu ülejäänud kanali sisu mugavalt jälgima nutitelefonist.

Maailma mobiilikonverentsil Barcelonas osalenud Elisa juht Sami Seppänen sõnul on populaarne digimeediakanal Buzzfeed hea näide sellest, kuidas mobiilse interneti areng on viinud ühe teenuse sadade miljonite kasutajateni. „Videosisu tarbimisel on erilise olulisusega nii Eestis kui ka mujal maailmas 4G levik, sest vaid üle selle võrgu on tarbijal väga mugavalt videopilti jälgida, ise videoid teha ja neid jagada,“ rääkis Seppänen.

Buzzfeed`i selge sõnum konverentsil oli see, et kanali kasutus on massidesse jõudnud tänu 4G netilevikule, mis on toonud endaga tohutu hulgal videosisu vaatajaid nutitelefonidest. „Siit on näha, et tegelikult lähevad mõned asjad lendu siis, kui on olemas kättesaadavad vahendid nagu mobiilne internet täna on koos nutitelefonidega,“ märkis Seppänen.

Edasise arenguna lubas Buzzfeed Barcelonas turule tuua mobiiliäpi videote nn maraton-vaatajatele (for binge-watching Buzzfeed videos). „Kõik see poleks võimalik kui tarbijal poleks kasutada 4G Internetti,“ tõdes Elisa juht.

Digistatistika keskkonna DMR andmetel on Buzzfeed`il ühes kuus 200 miljonit unikaalset kasutajat ning 60% kanali kasutusest tuleb nutitelefonidest. Ühes kuus on keskmiselt sisu vaatamisi 6 miljardit ning ainuüksi videote vaatamisi miljard kuus.

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a JUNIOR .NET DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

15. september 2017

Derivco is looking for a POKER INTEGRITY SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

15. september 2017

Derivco is looking for a VIDEO PRODUCTION SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

15. september 2017

Käsi­raamatud