USAs ja Kanadas kokku laekus Sony Corp’i levitatud filmi piletite müügist läinud nädalavahetusel 39 miljonit dollarit, jättes kolmandat nädalat kinodes jooksnud filmi „Kapten Ameerika: Kodusõda“ 33,1 miljoni dollariga teiseks, vahendas agentuur Bloomberg.
Hiinas kerkis läinud reedel ekraanile jõudnud vihaste lindude film samuti piletimüügi tippu, tuues nädalavahetusega maailma suuruselt teisel filmiturul sisse ligi 30 miljonit dollarit. Ka siin tuli Kapten Ameerikal alla vanduda ja leppida teise kohaga.
Filmi hea vastuvõtt suurtel turgudel on kinnitus, et algselt mängu ja nüüd filmi tootnud Rovio Entertainment Oy risk tasus end ära.
Filmi eelarve oli 65 miljonit eurot ja sellele tuleb lisaks rehkendada ligi 100 miljonit dollarit turunduskulusid. Loe lähemalt Äripäevast, kes maksis selle raha, kui palju on piletimüügist juba laekunud ja kui suur on prognoos.
Autor: Sirje Rank, Äripäeva ajakirjanik