Autor: ITuudised.ee • 30. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pankrot Cherry moodi

Foto: Anti Veermaa
Cherry juhtum näitas eeskuju, kuidas tuleb suhelda rasketel aegadel, sealhulgas ettevõtte lõpu korral. Erinevalt mõnest, kes eelistab valusast kogemusest pääsemiseks kaugele urgu peituda, saavad ausad ja läbipaistvad ettevõtjad loota parematele väljavaadetele ka edaspidi, kirjutas Äripäev juhtkirjas „Mine põhja nagu Cherry!“.

Neljapäeval teatasid vautšerikeskkonna Cherry Media juhid, et lõpetavad tegevuse. Mitte ainult välisturgudel, vaid ka kodus. Kõik pillid pannakse kotti. Samuti räägiti südamelt ära, miks ettevõte ebaõnnestus ja kuidas see mõjutab praeguseid kliente.

Cherry raskused ei saabunud ühest juhtumist, vaid kogunesid aastatega mitme sündmuse tulemusena. Majanduslikku lahendust ei suutnud juhid pakkuda, mistõttu võeti vastu karm, aga lugupidav otsus: ettevõte tuleb saata hingusele. Oldi aus enda, kliendi, investorite ja koostööpartneritega. Öeldi ausalt, et niimoodi edasi enam ei saa.

Ettevõtja, kes suudab igas olukorras jääda ratsionaalseks ja läbipaistvaks, väärib lugupidamist. Pankrot ei ole häbiasi ja kuna kedagi ei jäetud teadmatusse, siis tõestavad Andres Susi ja Priit Tomp, et Cherry kliendid ja partnerid olid usaldanud õigeid inimesi.

Loe pikemalt Äripäevast

Loe ka Cherry kogemusetest 10 tarkusetera

 

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755