Neljapäeval teatasid vautšerikeskkonna Cherry Media juhid, et lõpetavad tegevuse. Mitte ainult välisturgudel, vaid ka kodus. Kõik pillid pannakse kotti. Samuti räägiti südamelt ära, miks ettevõte ebaõnnestus ja kuidas see mõjutab praeguseid kliente.
Cherry raskused ei saabunud ühest juhtumist, vaid kogunesid aastatega mitme sündmuse tulemusena. Majanduslikku lahendust ei suutnud juhid pakkuda, mistõttu võeti vastu karm, aga lugupidav otsus: ettevõte tuleb saata hingusele. Oldi aus enda, kliendi, investorite ja koostööpartneritega. Öeldi ausalt, et niimoodi edasi enam ei saa.
Ettevõtja, kes suudab igas olukorras jääda ratsionaalseks ja läbipaistvaks, väärib lugupidamist. Pankrot ei ole häbiasi ja kuna kedagi ei jäetud teadmatusse, siis tõestavad Andres Susi ja Priit Tomp, et Cherry kliendid ja partnerid olid usaldanud õigeid inimesi.
Loe pikemalt Äripäevast
Loe ka Cherry kogemusetest 10 tarkusetera