Industriaalhõnguga kontorihoones on TransferWise’i päralt neli ülemist korrust, kirjutab Äripäeva Sisustaja ajakiri. Kontori vastuvõtt asub neist kõige kõrgemal, seitsmendal, kuhu liftiga saabujad näevad seinal esmalt õnnitlust “seitsmendasse taevasse” jõudmise puhul. Sekretäri juures tuleb täita ja allkirjastada külastusankeet, teha iPadiga sinna juurde selfie ja siis oma võõrustajat oodata. Mina kohtusin Triin Hertmanniga, kes on vastutav TransferWise’i kontorite eest üle maailma.
Kui eelmises kontoris alustas tööd 40 inimest, siis nüüd töötab TransferWise’i Tallinna kontoris umbes 400 töötajat (firma kolis oma kontori Veerenni tänava ühelt poolt teisele – toim). Kohapeal on korraga inimesi siiski kolmandiku võrra vähem: osad töötavad kodukontorist, teised vahetustega, et ära katta võimalikult palju ajatsoone üle maailma, samuti on suur hulk töölähetustel. “Kiirelt kasvava ettevõtte mure on see, et kontor on kogu aeg liiga väike või liiga suur,” nentis Hertmann.
Töötaja vajadused kõigepealt
Lähtuda tuleb ennekõike töötaja vajadustest, soovitas Hertmann. “Sisekujundus peaks toetama inimest tema igapäevases tööprotsessis võimalikult hästi, alles pärast seda tulevad lisamugavused, mängulisus ja esteetiline ilu,” rääkis Hertmann sisekujundusest.
Tallinna kontori silmapaistvamaks eripäraks on riikide-teemalised koosolekuruumid, mille seas on üks esindamas ka kujuteldavat unistustemaad, kus on vikerkaared ja ükssarvikud.
Loe pikemalt Äripäevast.
Hele Maria Taimla, Äripäeva kaasautor