Autor: ITuudised.ee • 18. juuli 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Monton kolib rõivakaubanduse Facebook Messengeri

Montoni kauplus Ukrainas.
Foto: Raul Mee
Monton ja Eesti idufirma CartSkill katsetavad koostöös uudset shopinguvõimalust Facebook Messengeris. Eestis loodud CartSkill koostab igale Montoni kliendile Facebook Messengeris personaalse ostusoovituse tema esmase eelistuse ja pildi-põhise analüüsi põhjal, aidates igale kliendile leida kiiresti ja mugavalt sobiliku riideeseme või komplekti.

Montoni kollektsiooni saavad Facebook Messengeri kaudu osta ja koju tellida 44 riigi elanikud, teatas ettevõte. 

Baltikumi suurima moedisainiettevõtte Baltika e-kaubanduse juhi Külli Koorti sõnul on Facebookist kasvanud peamine sotsiaalmeedia platvorm, mida e-poodlemisel kasutatakse. „Ka kõige värskem PwC jaekaubanduse tarbijauuring toob välja, et üle poole Facebooki kasutajatest kasutavad Facebooki igapäevasee e-shoppingu osana,“ tõdes Külli Koort ja sõnas, ka antud rakenduse abil astub Monton sammukese klientidele lähemale ning loob võimaluse suhtluseks seal, kus kliendid täna juba niikuinii aega veedavad ja suhtlevad.  Esialgu saavad uutmoodi ostukogemust proovida Montoni naistele loodud kollektsiooni kliendid, sealhulgas ühes vanimas ja hinnatuimas kaubamajade ketis Peek & Cloppenburg.

Montoni kollektsiooni on võimalik sirvida, osta ning saada personaalseid soovitusi, külastades esmalt Montoni Facebooki lehte ja trükkides sõnumi saatmise aknasse fraasi /shopmonton. Rakendus töötab ka nutitelefonide-põhises Messengeri rakenduses, kus tuleb sõnumi saajaks märkida Monton ja seejärel sisestada aknasse sama fraas - /shopmonton.

GIF-formaadis juhiseid saad näha siit

CartSkilli asutaja Indrek Vainu sõnas, et senine appide ehk mobiilirakenduste maailm on küllastumas, mis tähendab seda, et keskmiselt kasutavad nutitelefonide omanikud vaid paari-kolme appi, rohkemaks ei jätku neil enamasti aega. „CartSkilli rakendus on loodud olemasoleva ja maailmas äärmiselt populaarse Facebook Messengeri osana. Seega ei pea nõuandva ostukogemuse saamiseks järjekordset uut appi alla laadima ja kasutama hakkama,“ ütles Vainu. CartSkilli rakendus on oma olemuselt bot, mis kasutab tehisintelligentset tehnoloogiat selleks, et piksel-piksli haaval Montoni kollektsioonist rõivaste fotod läbi analüüsida ning pakkuda kliendi esmase valiku põhjal talle sobivaid riideesemeid,“ selgitas Vainu. CartSkill erineb kõikidest poodlemisrakendustest ja äppidest seetõttu, et on teadaolevalt esimene taoline võimalus, mis kasutab e-kaubanduses visuaalse sarnasuse põhist toodete analüüsi. 

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755