Autor: ITuudised.ee • 12. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Fujitsut tunnustati aasta parima klienditoe tiitliga

Foto: Pixabay
Fujitsu Finland Oy võitis HDI Nordic Oy poolt korraldatud konkursil aasta klienditoe tiitli. Võitjaks osutus SD 24/7 meeskond, kes pakub teenust ööpäevaringselt seitse päeva nädalas.

HDI Nordic Oy poolt korraldatud konkursil võitis aasta klienditoe tiitli Fujitsu Finland Oy. Võitjaks osutus SD 24/7 meeskond, kes pakub teenust ööpäevaringselt seitse päeva nädalas. Tiim koosneb 16-st kasutajatoe spetsialistist. Võitja avaldati 7. septembril Connection konverentsil Helsingis. Fujitsu Eesti Service Desk oma 150 töötajaga on osa Fujitsu Nordicu Service Deskist. Eesti Servicedesk pakub igapäevaselt tuge kümnetele rahvusvahelistele klientidele Põhjamaades.

Konkursi žürii hindas kõrgelt head juhtimist, funktsionaalseid protsesse, klientide head tagasisidet, võimalust reaalajas jälgida. Ükski teine organisatsioon ei ole HDI konkursil nii mitut võitu saavutanud. Võit oli Fujitsule juba neljas.

”Osalesime konkursil esimest korda sel kümnendil. Kuna konkurents kasvab iga aastaga, oleme väga rahul hea saavutuse eest. See on märk sellest, et meie pidev arendustöö on vilja kandnud. Üritame lahendada lõppkasutaja soove võimalikult kiiresti. Lisaks kasutame automatiseeritud iseteenindust alati, kui see võimalik ja teenuse seisukohast mõttekas”, ütles Janne Kalliomäki, Fujitsu Service Desk Nordic juhataja.

Meeskonnaga liitudes alustatakse alati päevases vahetuses ja öisesse vahetusse siirdutakse õhtusest vahetusest. Öises vahetuses töötajatele antakse piisavalt vaba aega taastumiseks. Töökoormust jälgitakse süstemaatiliselt.

HDI Nordicu lõplikus raportis seisab, et Fujitsu klienditoe lahenduste hulk on ainulaadne võrreldes konkurentidega. Kõrgelt hinnatakse ka klienditeeninduse taset. Lisaks tehnilisele oskusteabele on neil  aruande kohaselt hea oskus olukordi lahendada.

”SD-meeskonna tõhus tiimitöö sai kiita. Hea meeskond koosneb pikaajalistest kolleegidest. Lisaks peetakse tööd mitmekülgseks ja on viimastel aastatel palju edasi arenenud. Kui enne fikseeriti ainult probleem, siis nüüd on võimalus see koheselt lahendada. Tahaksin tänada kogu Klienditoe  osakonda ja eriti SD 24/7 messkonda suurepärase töö eest, mida see tunnustus tõestab.”, lausus Kalliomäki.

Fujitsu on juhtiv Jaapani päritolu IT ja kommunikatsiooniteenuseid pakkuv firma, kes pakub laias valikus tehnoloogiat, lahendusi ja teenuseid kogu maailmas. Ligikaudu 156 000 töötajat toetavad oma kliente rohkem kui 100 riigis. Fujitsu Limited raporteeris konsolideeritud tulemuse 4,7 triljonit jeeni/41 miljardit USD viimasel majandusaastal. Rohkem informatsiooni leheküljelt www.fujitsu.com

Fujitsu Eestist

Fujitsu on Eestis üks juhtivaid IT-teenuste ja -toodete pakkujaid, kelle eesmärk on lihtsustada ettevõtete ja organisatsioonide tegevust uuenduslike tehnoloogiate ja teenuste abil. Eestis pakume IT-teenuseid juba 25 aastat. Kogemusega käib kaasas kvaliteet. Meie tarkvarateenused on vastavuses ISO 9001:2008 kvaliteedistandardile.  Meie poolt pakutavad teenused sisaldavad IT-süsteemide arendamist, juurutamist, hooldust ja remonti. Seadmete valik ulatub sülearvutitest andmehalduskeskuste lahendusteni.

 

Täna töötab AS Fujitsu Estonias 320 inimest. Lõppenud majandusaasta Fujitsu Eesti käive oli 11 miljonit eurot. Suurem osa meie teenustest läheb Eestist välja.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755