Nortali asutaja ja juhatuse esimehe Priit Alamäe sõnul on tehing osa ettevõtte strateegilisest plaanist laiendada ettevõtte terviklike teenuskontseptsioonide valikut, integreerides Elementi ja Nortali kogemusi ja teadmisi. „Toetudes kahe ettevõtte maailmatasemel kompetentsile, oleme välja töötamas uut teenuskontseptsiooni – Revenue Science ehk teisisõnu nõudluse genereerimise, käibekasvatamise ning online-nähtavuse ehitamise täisteenust. Vastutame ja juhime protsessi tervikuna – alates strateegiast ja protsessimuutustest kuni tehnoloogia juurutamiseni,“ ütles Alamäe.
Alamäe lisas, et ühinemine tähistab nii Nortali laienemist Rootsi turule kui ka Elementi teenuste jõudmist Baltikumi, Soome, Saksamaa ja Lähis-Ida regiooni, kus Nortal kinnitab üha tugevamalt kanda.
Ühinemise tulemusel omandab Nortal kõik Element AB aktsiad. Elementi osanikud – juhtkond ja ettevõtte töötajad – lisanduvad Nortali aktsionärideringi senise 34 aktsionäri kõrvale, kes kõik samuti on Nortali töötajad. Elementi tegevjuhist Jonas Anderist saab Nortali uus turundusdirektor ja juhtkonna liige.
„Strateegia, tehnoloogia ja turundus on tihedalt seotud valdkonnad, mille ühisnimetaja on big data ehk suurandmed. Suurandmed on digitaalse turunduse maastiku üks tulevasi alustalasid. Nortal oma valdkonna liidri ja suunaseadjana on partner, keda me oleme otsinud. Koos suudame klientidele pakkuda prognoosivat turundusanalüütikat ning ellu viia suuri strateegilise mõjuga projekte,“ selgitas Ander.
Tehingu maksumus on vastavalt poolte kokkuleppele konfidentsiaalne. Elementi majandustulemused konsolideeritakse Nortali majandustulemustesse alates 2016. aasta oktoobrist, mis tõstab Nortali prognoositava käibe 2017. aastal 50 miljoni euroni. Nortalit nõustas tehingud advokaadibüroo Derling.
Element on juhtiv täisteenust pakkuv Lead-2-Revenue juhtimise ettevõte Põhja-Euroopas. Element pakub erinevaid B2B müügi- ja turundusteenuseid strateegilisest konsultatsioonidest turunduse automatiseerimise, CRM-i, sisuturundust ning muid turundus- ja müügitarkvaralahendusi. Element pakub klientidele teenuseid käibekasvatamisprotsesside professionaliseerimiseks, tulemuslike kliendikontaktide konversiooni suurendamiseks ning müügitsüklite lühendamiseks.
Element on ellu viinud üle 200 kliendiprojekti erineva suurusega ettevõtetele väikestest suurteni ning on juurutanud enam kui 100 turunduse automatiseerimise ja CRM süsteemi, teiste seas Salesforce ja Marketo platvorme. Elementi kontorid asuvad Stockholmis ja Helsingis, ettevõte tegutseb kõigis Põhjamaades, Saksamaal ja Lähis-Idas. Element toob Nortalisse kaasa 17 kõrgelt kvalifitseeritud turundusteaduse konsultanti.
Nortal on rahvusvaheline strateegiliste muutuste ja tehnoloogia täisteenust pakkuv ettevõte, mille klientide hulka kuuluvad valitsused ja juhtivad ettevõtted üle maailma. Nortali eesmärk on läbi keeruliste protsesside lihtsustamise ja optimeerimise arendada sujuvalt ja efektiivselt toimivat ühiskonda. Nortal teostab projekte ligi kahekümnes riigis ning annab tööd enam kui 500 spetsialistile, kes viivad ellu kõrge kvaliteediga, ärikriitilisi ja suure ühiskondliku mõjuga projekte Euroopas, Lähis-Idas ning Aafrikas.