Autor: ITuudised.ee • 21. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nordea: veebikohtumine on mugav ja kiireim võimalus pangaasjade ajamiseks

Foto: Pixabay
Nordea poolt läbiviidud uuringu kohaselt hoiab nõustajaga veebis kohtumine kokku eelkõige transpordile kui ka parkimisele kuluvat raha. Veebis on võimalik kohtuda finantsnõustajaga nii tööpäeva jooksul kui õhtutundidel.

Statistika kohaselt eelistavad kliendid veebikohtumisi pangakontori külastamisele ja on nendega väga rahul.  Nordea Baltikumi üleselt tehtud uuring kinnitab, et 98% uuringule vastanute arvates on veebikohtumised parim alternatiiv pangas toimuvatele kohtumistele  ning 92% veebikohtumisel käinutest on oma kogemusega rahul. Alates käesoleva aasta märtsist, kui veebikohtumiste võimalus avanes, kuni septembrini, on kliendid osalenud kokku Eestis 2769 veebikohtumisel.

Veebipõhine kohtumine on hõlbus ja paindlik viis konsulteerida igapäevapangandust puudutavate teemade osas pangaga sobivas asukohas ning taotleda erinevaid pangatooteid ja teenuseid. Veebikohtumise keskmine pikkus on keskeltläbi poole vähem, kui kliendil kuluks pangakontoris kohal käimisele.

Põhjamaades on Nordeal veebikohtumised juba kasutusel ning neid hindavad erinevatel põhjustel paljud kliendid – sealhulgas pangakontorist kaugel elavad inimesed ning need, kellel mingil põhjusel on traditsioonilist tööajal toimuvat pangakohtumist oma päevaplaani raske sobitada.

„Pangakontor on täna nagu paberajaleht – see jääb tulevikus kindlasti alles, kuid formaat muutub – näiteks võib mõnest kontorist saada info- või nõustamiskeskus, kus pakutakse finantsnõustamist ja  täisteenust,  mõnest kontorist võib saada aga nutikiosk (mingi osa teenuseid, sularaha ja konsulteerimine erinevate spetsialistidega),“ arutles Nordea Online’i üksuse juht Eestis Andrit Palm.

Lepingu sõlmimine kodusel diivanil

Inimeste elutempo on viimastel aastatel märkimisväärsel muutunud ning tänu erinevatele digilahendustele saavad kliendid  oma pangaasjad märksa kiiremini aetud ning teenused ja tooted kätte niipea kui nad oma soovi avaldavad,“ kommenteeris Palm.

"Pakume oma klientidele veebis võimaluse ka keerulisemateks pangatehinguteks. Nõustajaga peetava veebikohtumise käigus võib pidada nii laenuläbirääkimisi, sõlmida kindlustuslepinguid, valida säästmis- ja investeerimistooteid  kodusest  tugitoolist tõusmata. Tagame kliendi isiku- ja finantsandmete kaitse, sõltumata kasutatavast kanalist,“ kommenteeris Palm.  

Veebikohtumiste plussid: 

Veebipõhine  pangandus aitab säästa aega ja vältida järjekorras seismistKohtumine võib toimuda ka pärast tööpäeva lõppu.Klient näeb infomaterjale ja arvutuskäike arvutiekraanil, mida nõustaja temaga kohtumisel jagabKlient säästab aega, mis kulub muidu pangakontorisse sõiduks ja energiat parkimiskoha leidmiseks.

 

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755