Autor: Rainer Saad • 30. detsember 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Apple ja Samsung pühademüügi tipus

Foto: Pixabay
Jõuluvanale saadetud kingisoovide tipus troonisid Apple ja Samsung oma seadmetega.

Yahoo Flurry Analyticsi andmetel aktiveeriti 19. kuni 25. detsembrini kõige rohkem just Samsungi ja Apple’i seadmeid. Kuigi Apple’i seadmeid aktiveeriti sel aastal vähem kui mullu samal ajal, oli neid siiski märksa rohkem kui Samsungi seadmeid.

Pühade ajal moodustasid maailma kõikidest aktiveeritud seadmetest 44% Apple’i seadmed. 21% kuulus Samsungile. Möödunud aastal samal ajal oli Apple’i osakaal 49,1%, Samsungil 19,8%. Apple’i osakaalu langus on üllatav, sest septembris esitles ettevõte kaht uut iPhone’i.

UBSi analüütikud prognoosivad, et iPhone’i üksuse kasvunumber peaks uuel aastal jääma ühekohaliseks, kuid ülejärgmisel aastal on see juba kahekohaline. Lisaks ringlevad kuuldused, et Apple toob järgmisel aastal turule iPhone 8, tähistamaks sellega nutitelefoni kümnendat sünnipäeva.

Kolmas koht kuulus kolme protsendiga Huaweile, mis on viimastel aastatel jõudsalt laienenud, pakkudes klientidele erineva hinnaga nutitelefone ja tahvelarvuteid.

Allikas: Äripäev

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755