Autor: ITuudised.ee • 19. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti idufirma Sorry as a Service asutajad valiti Forbesi 30 lootustandvama noore juhi hulka

Sorry as a Service operatsioonijuht Sabine Pole ja Sorry as a Service tegevjuht Martin McGloin
Eesti idufirma Sorry as a Service tegevjuht Martin McGloin ja operatsioonijuht Sabine Pole valiti Forbesi poolt 30 lootustandvama alla 30-aastase juhi hulka jae- ja e-kaubanduse valdkonnas.

Forbesi 30 Under 30 Europe preemiad kuulutati välja esmaspäeva hommikul 16. jaanuaril Camdenis, Londonis. Varasemate võitjate hulka kuuluvad näiteks ka John & Patrick Collison, Maria Sharapova ja Adele.

Sorry as a Service asutati 2014. aastal Pärnus Garage48 häkatonil. Ettevõtte aitab firmadel tõsta klientide lojaalsust muutes umbisikulised kliendisuhted personaalseks. Kolme aasta jooksul on firma loonud ülemaailmse varustajate võrgustiku, kes loovad käsitsi valmistatud ja konkreetsele inimesele suunatud kingitusi nagu lilled, šokolaadid või käsitsi kirjutatud kirjad.

„Praegusel digiajastul liigub suhtlemine järjest enam internetti ja erinevatesse nutiseadmetesse ning muutub üha automatiseeritumaks. Sorry as a Service eesmärgiks on muuta kliendisuhtlus uuesti personaalseks, et kliendid tunneksid ennast rohkem kui lihtsalt numbrina kellegi Exceli tabelis,“ sõnas Sorry as a Service tegevjuht Martin McGloin. „Seda enam on tähendusrikas, et Forbes otsustas meid tuhandete jae- ja e-kaubanduse valdkonnas esitatud kandidaadi seast valida 30 parima hulka. See kinnitab veel kord, et vajadus isikliku lähenemise järgi kliendisuhtluses ei ole kusagile kadunud.“

Sorry as a Service operatsioonijuhi Sabine Pole’i kinnitusel kaotavad ettevõtted maailmas negatiivse kliendikogemuse tõttu aastas ca 350 miljardit dollarit, kuid olemasolevate klientide hoidmiseks kulub seitse korda vähem raha kui uute klientide ligimeelitamiseks. „Veel paarikümne aasta eest oleks see tundunud võib-olla kummaline idee, kuid täna aitab lihtne käsitsi kirjutatud tänukaart või nimeline šokolaaditahvel ettevõttel olulisel määral teistest eristuda. Ja kliendid hindavad seda kõrgelt,“ selgitas Pole.

Firma on oma kontoritega kiirelt laienenud Tallinnasse, Londonisse, Riiga ja Pariisi ning firma kliendibaas ulatub üle terve maailma. Peamine igakuine sissetulek tuleb tarkvara tasudest, kingituste jm toodete käitlemise ja nende kliendile sobivaks kohandamise eest. Ettevõtte suuremate klientide hulka kuuluvad Viasat, Credit24, BT (British Telecom), Autoglass (Eestis nimega Carglass).

Järgneva 12 kuu jooksul on ettevõtte eesmärk laiendada oma haaret eelkõige Inglismaa turul, kuhu siseneti 2015. aastal. UK Techstars kiirendi on investeerinud ettevõttesse 120 000 $ ning Autoglassi emaettevõte Belron 100 000 $.

„Sorry as a Service käive hetkel on ca 25 000 eurot kuus, kuid plaanime seda käesoleval aastal kahekordistada,“ sõnas Sorry as a Service müügijuht Indrek Põldvee. „Meie võtmeklientide hulgas on ka Eestis Carglassi nime all tuntud Autoglass UK, kes tegutseb rohkem kui 30 riigis üle maailma. Hetkel on Sorry as a Service hallata nende kliendisuhtlus Inglismaal, lähiajal plaanime laieneda teistesse riikidesse.“

Sorry as a Service sai alguse 2014. aastal Garage48-l, ettevõtte asutajateks on lätlanna Sabīne Pole, Norra-Iirimaa taustaga kuid Eestis resideeruv Martin McGloin ning eestlane Indrek Põldvee.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755