Tele2 juhi Argo Virkebau sõnul on tegemist ühe olulisima projektiga Tele2 Eesti ajaloos ja ka ühe suurima IT-projektiga kogu telekommunikatsioonisektoris. “Oleme viimase viie aastaga investeerinud Eestis võrkude ja tugisüsteemide arendamisse 48 miljonit eurot ning uus müügi- ja arveldussüsteem on sellest üks olulisemaid ja suuremaid töid. Valmistasime seda 500 000 klienti puudutavat arendust ette ligi kaks aastat,” rääkis Virkebau.
Ta lisas, et süsteemide uuendus muudab tulevikus klienditeeninduse ja arvelduse tunduvalt kiiremaks ning igakuine arve saab uue ja selgema formaadi. „Kuna kogu Tele2 grupp kasutab samu süsteeme, siis saame tulevikus võtta kiiremini kasutusele uuenduslikke tehnilisi lahendusi,“ ütles Virkebau.
„Arenduste sisseviimine toimub veebruaris. Uuendused ei häiri tavapäraseid kõne- ja internetiteenuseid, kuid mõned klienditeenindustoimingud on sel perioodil piiratud. Kuna iga uus asi vajab harjumist, siis võivad osad teenindusprotsessid esialgu võtta harjumuspärasest kauem aega,“ ütles Virkebau.
Süsteemide uuenduse perioodil on 6.–20. veebruarini iseteeninduses võimalik vaadata telefoninumbriga seotud ja arveldusalast infot ning tasuda arveid. Muud tehingud on sel perioodil iseteeninduses piiratud. Esindustes ei ole võimalik sel perioodil liituda mobiil-ID teenusega ning vahetada mobiil-ID SIM-kaarte, muud tehingud on võimalikud, kuid võivad võtta tavapärasest kauem aega.
Tele2 vabandab võimalike ebamugavuste pärast ja tänab kliente mõistva suhtumise eest.